1. Pakeisti į kitą dydį;
2. Pakeisti į kitą prekę;
3. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Svarbu: Pinigai grąžinami tik už įsigytą prekę, patirtos siuntimo išlaidos grąžinant prekę nėra padengiamos.
Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
1.Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo parduota.
2.Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta ir nenaudota (išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška prekė).
3.Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt., išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška prekė). Pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai.
4.Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.
Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės:
1. Įsigytų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
2. Norėdamas grąžinti ar pakeisti prekę 1. Taisyklių punkte nurodytais atvejais, Pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo formą.
3. 1. Taisyklių punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 dienų nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai Pardavėją numatyta tvarka. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
4. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
5. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą per 7 d.d. nuo prekių gavimo dienos.
6. Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką). Jei avalynės pakuotė yra sugadinta (suplėšyta, apklijuota lipnia juosta, aprašinėta ) iš grąžinamos sumos yra išminusuojama 4 Eur.
7. Jeigu klientas pasinaudojo papildoma nuolaida (pvz. nemokamas pristatymas) ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną prekę iš šio užsakymo, Pardavėjas turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą. Pavyzdžiui, perkant prekių už 50 EUR automatiškai yra suteikiamas specialus pasiūlymas - nemokamas prekių pristatymas, tačiau, jei klientas grąžina vieną ar daugiau prekių ir likusių užsakymo prekių suma nesiekia 50 EUR, tuomet pritaikytas nemokamo pristatymo pasiūlymas yra atšaukiamas ir pristatymo kaina yra išskaičiuojama iš grąžinamos sumos.
Norėdamas grąžinti prekę, Pirkėjas turi užpildyti Prekių grąžinimo forma.
Užpildytą prekių grąžinimo formą Pirkėjas turi persiųsti Pardavėjui el. paštu info@laurosboutique.lt
Prekių grąžinimas vykdomas per Lietuvos paštą, LP Express arba Omniva paštomatus.
Rekvizitai grąžinant prekes per Lietuvos paštą nurodyti ant gautos siuntos lipduko.
Rekvizitai grąžinant prekes per LP Express arba Omniva paštomatus:
Laura Kadelskienė
Vilniaus Norfa Genių 10A paštomatas/Vilniaus Norfa Genių paštomatas
+370 606 90350
Pirkėjas, išsiuntęs grąžinamą prekę, turi informuoti apie tai Pardavėją el.paštu info@laurosboutique.lt, bei būtinai nurodyti išsiųstos siuntos registracijos numerį.
Nenurodžius siuntos numerio, grąžinimo apdorojimas gali užtrukti ilgiau.
Pardavėjas įsipareigoja per 3 darbo dienas nuo grąžinamų prekių gavimo įsitikinti, kad grąžinama prekė atitinka visus grąžinimo kriterijus (t.y. nenustatyti sugadinimai, pažeidimai, nepakeistos detalės, prekė originalioje pakotėje ir t.t.) ir, jei prekė atitinka visus grąžinimo kriterijus, grąžinti pinigus į mokėtojo arba Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
Svarbu! Jei užsakymas buvo apmokėtas tiesioginiu bankiniu pavedimu, taip pat per "Paysera" pinigai grąžinami tik į mokėtojo sąskaitą.
Jei grąžinama prekė neatitinka grąžinimo reikalavimų, ji yra grąžinama atgal Pirkėjui per Lietuvos paštą arba į artimiausią LP Express/Omniva terminalą, prieš tai informuojant Pirkėją el.paštu. Už tokios prekės siuntimą atgal pirkėjui, Pardavėjas pasilieka teisę reikalauti nuostolių ir siuntimo išlaidų padengimo.